sobota, 11 czerwca 2022

Kartki z Anią.

       Witam wszystkich.

 W mijającym tygodniu miałam awarie internetu, wczoraj przyjechał technik i naprawi.Szybko można się przyzwyczaić, czegoś brakowało. Teraz na temat  kartki u Aniw.g. mapek. Zrobiłam po jednej z każdej mapki. Już się trochę ich nazbierało, będzie z czego wybierać.

                                                                       
                                                                        

                                                      Pierwsza mapka.

                                                                  

                                                               I druga mapka.

                                                                     


                                               Kolaż i banerek do zabawy.

                                                                

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego wypoczynku, mamy piękną pogodę trzeba z niej korzystać .

7 komentarzy:

  1. Cudowne te Twoje kartki, delikatne , pastelowe kolorki I te słodkie motylki.Piekne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, Teresko, zwłaszcza podoba mi się pierwsza - zachwyciłam się tą kwiatową kompozycją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobały twoje kartki, śliczne i pomysłowe:) Czas i mnie się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja mapek, wyszło ślicznie. Zachwyciła mnie pierwsza kartka - cudna! Uściski Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sobie poradziłaś z mapką.mam takie pytanie czy szyjesz też firanki bo mam duże kawałki ,napisz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu super obie kartki, chyba mapki w tym miesiącu były proste!! Dziękuję pięknie że nadal bawisz się ze mną !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń