niedziela, 19 czerwca 2022

Kartka składak.

      Witam Wszystkich.

Składak z wyzwania u  Ewy  ,,tniemy i gniemy papier " . Nie było większych problemów tylko nie brać zbyt grubego papieru na bazę. Ozdobiłam go już na święta B.N. Pomału do świąt narobię kartek do wysyłania. 

                                                              

                                                             Tak się prezentuje.

                                                                           


                               A tak wygląda całkiem rozłożony. 

                                                                    

                                                         Banerek do zabawy.

                                                                        


    Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego tygodnia.

     

8 komentarzy:

  1. Śliczne kartki i świąteczna i na 18 te urodziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i świąteczne motywy! Zupełnie nie mam głowy do świątecznych kartek, nawet banerka do wyzwania nie zrobiłam. Pięknie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem! Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny świąteczny składaczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż ja niestety z tej zabawy zrezygnowałam, z czegoś było trzeba. Jak teraz patrzę na Wasze prace, to trochę mi żal. Łatwy chyba był tym razem ten składak i piękna kartka wyszła. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna forma, ślicznie to wyszło Tereniu. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny składaczek powstał. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma kartki, bardzo ładnie Ci wyszła Twoja bożonarodzeniowa. Też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń