piątek, 3 czerwca 2022

Haft krzyżykowy.

 Witam wszystkich po małej przerwie.

Chyba zachorowałam na lenia. Jak w życiu bywa są wzloty i upadki. Jednak zawsze pomału coś robię. Przy porządkowaniu swoich przydasi  znalazłam 5 medalionów styropianowych a kupiłam je chyba trzy lata temu. Bardzo spodobały mi się u Ani a  to mój debiut. Do świąt bardzo daleko na pewno przyjdzie na nie czas.

                                                                     

Z przodu takie hafciki, wyszukałam wzory w swoich gazetkach. Podklejałam klejem do tkanin i na dolnym medalionie zieleń zafarbowała .

                                                                      

                                               Z tyłu skromniejsze  hafciki.

                                                                   

                                         I następne dwa z przodu i tyłu.

                                                              


  Dziękuję wszystkim za komentarze i że jeszcze do mnie zaglądacie. Miłego weekendu.


10 komentarzy:

  1. Cudne medaliony 🙂
    Czasami każdego z nas dopada ...leń !

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bajeczne, uwielbiam takie maleństwa, pracowita jesteś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe medaliony. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne medaliony, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafty, a najbardziej podobają mi się kościółki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te medaliony. Ta zafarbowana zieleń wcale nie psuje efektu. Miłej niedzieli Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne! i na pewno bardzo oryginalne:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczona tymi medalionami są cudowne. Pieką pracę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń