środa, 29 czerwca 2022

Kartki ślubne.

 Witam Wszystkich.

Jakiś czas mnie nie był na blogu ale nie leniuchowałam. Mój sprzęt zaczął się sypać, na początku musiałam wymienić telewizor a potem komputer złapał trojana. Już jest wszystko w porządku. Mogę pisać posty i zaglądać na inne blogi. Od sąsiadki córka wychodzi za mąż to wypada zrobić kartkę i mały prezent na dobry początek na nowej drodze życia.

                                                                      

  Pudełko z kartką. Papier ,, Mintay " kupiłam duży blok jednak lepszy by był 20/20 cm.

                                                                 

                                       W środku pudełko też okleiłam. 

                                                                  


                                                                     

                                                                       
                                                           Środek pudełka.

                                                                  

                                   Środek kartki. Zrobiłam kieszonkę na życzenia.

                                                                          

                                    Druga kartka w pudełku forma D.L. Dla mamy pani Młodej .

                                                                      

                                                          Kwiatki sama robiłam.

                                                                    

                                               Robiłam tak, żeby się różniły.

                                                                   

                                                                          
 Środek kartki też wykleiłam papierem ozdobnym i są dwie kieszenie na życzenia i dodatek.

     To są moje pierwsze kartki ślubne. Chyba nie najgorzej wyszły. Dużo zdjęć mam              nadzieję, że wytrwaliście do kończ.

Życzę miłych wakacji tylko nie przesadzać ze słoneczkiem.

5 komentarzy:

  1. Wow, kartki przesliczne, świetny debiut.W takie upały to trudno się tworzy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, wspaniale wyszły Ci te kartki i pudełka, debiut nad wyraz udany.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wykonałaś kartki i opakowania do nich. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są piękne i wykonane bardzo profesjonalnie, będą cudną pamiątką tego wyjątkowego dnia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam - napisać komentarz :) Podpisuję się pod tym co piszą Dziewczyny - udany debiut! Piękne komplety ślubne .....

    OdpowiedzUsuń