piątek, 8 lipca 2022

Kartki z Anią.

 Witam Wszystkich.

 Zabawę kartkową z Anią w.g. mapek dużo osób zna.  Są dwie mapki do wyboru, zrobiłam po jednej kartce z obu mapek. W lipcu i sierpniu robimy jeszcze okolicznościowe a później święta B.N. bardzo lubię je robić. A teraz moje kartki.

                                                                

                                     Pierwsza w fioletach ( blok kupiony w Action) .

                                                             

                                                                    
     Kieszeń na życzenia. Papier ze słoneczkiem kupiłam w sklepie Tedi , gramatura 120 na takie oklejanie jest dobry.

                                                                     

                                                           I druga mapka.

                                                                         

                                                                      
                                                                  
                                               Tu też zrobiłam kieszeń na życzenia.

                                                                      

                                             Kolaż i banerek do zabawy.

                                                                 

                                    Jeszcze pokażę co widziałam  ze swego balkonu.
                                                                 
                                                                         
                                                                      

                                             Ten wygląda jakby stał na bloku.

 To już wszystko , trochę dużo zdjęć. Dziękuję Ani za prowadzenie tej zabawy i wszystkim tu zaglądającym. Miłego tygodnia.

10 komentarzy:

  1. Hahah Rzeczywiście wygląda, jakby stał na bloku, cudownie to widzieć. :D Kartki są prześliczne, obie bardzo mi się podobają, ale fioletowa to już na maksa, jest idealna, budzi spokój i nadzieję, cuuudo. :) Pozdrawiam, pięknego dnia, pięknego weekendu życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane karteczki Tereniu, zachwyciła mnie pierwsza - jest prześliczna! Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki Teresko, cieszę się bardzo że nadal bawisz się ze mną . Kartki wyszły Ci super. Co prawda Actiona u mnie nie ma ale ponoć Tedi będzie , pytanie tylko kiedy ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiekne, w Actionie można kupić ciekawe rzeczy, dla wloczkowych osób również
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypracowane i śliczne kartki. Nad moim domem często latały helikoptery i balony, nawet po kilka. Balony cieszyły, ale helikoptery raz tak hałasowały, że myślałam że na dachu mam jednego. W nowym miejscu zamieszkania cenię sobie ciszę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki. Ładny ten ,,bzowy,, papier (a ja go ominęłam, nie kupiłam).
    Balon to atrakcja na niebie :)
    Miłej niedzieli ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie skomponowałaś kartki według mapek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki śliczne i idealnie zinterpretowane mapki.
    Lot balonem to moje, na razie niespełnione marzenie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Teresko, śliczne kartki, szczególnie ta pierwsza z bzami jest przepiękna.
    Marzy mi się lot balonem.

    OdpowiedzUsuń