poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Ostatnie jajeczka wielkanocne.

 Witam Wszystkich. Moje ostatnie jajeczka wielkanocne w tym roku. Będą jako prezenty.       Zrobiłam cztery i są ozdobione frywolitką. Są ze styropianu 12 cm. a nici Aida 10. Pomalowane kolorami i lakier bezbarwny. Do powieszenia na stojakach i mają plastikowe wkręty z oczkiem.

                                                              

                                                     Wybierałam szersze wzory.

                                                                      


                                                                       
                                                                             
                                                                          
                                                                           
   To są wkręty do jajeczek i mogą być do bombek styropianowych i mają 2,5 cm długości.    Polecam 12 sztuk za 6 zł. Kupiłam u nas w pasmanterii. Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Do następnego wpisu.


10 komentarzy:

  1. Cudne prezenty przygotowałaś Teresko i wytrzymają do następnych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolki zawsze piękne, prezenty będą cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitka dwa kroki przed szydełkiem ....... po prostu jest piękna, delikatna :) Fajne te wkręty .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pisaneczki, take subtelne. Wkręty bardzo pomysłowe. Ja używałam metalowych z Castoramy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jajeczka są przecudne w tych frywolitkowych koszulkach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te Twoje jajeczka we frywolnych koszulkach !! A te wkręty są extra. Kupuję podobne na Allegro tylko niestety nie plastikowe a do styropianu się super nadają !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne Twoje frywolitką ubrane jajeczka. :)
    Świetna sprawa z wkrętkami, muszę zajrzeć czy są w mojej pasmanterii.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ubrałaś jajeczka, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pisanki, misterna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne frywolne jajeczka Tereniu przygotowałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń