sobota, 22 kwietnia 2023

Szycie.

 Witam serdecznie.

Przed świętami dla koleżanki uszyłam woreczki zapachowe wypełnione lawendą. Już są u niej. Prezent uniwersalny i zawsze się przyda. A mnie ubyło resztek bawełny.

                                                                

                          Tym razem nie szyłam tunelików tylko powiązałam wstążkami.

                                                                        

                                                       Kolorowo jaka była bawełna.

                                                                          

                                                    Wszystkie razem, 10 woreczków.

   Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu.


8 komentarzy:

  1. Wspaniałe woreczki Tereniu. Już sobie wyobrażam jak lawenda cudnie pachnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wiosenne woreczki, ozdobienie ich tiulem cudnie wyszło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lawendę, a Twoje woreczki sprawiły na pewno wiele radości :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pachnące lawendą woreczki są przesliczne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne woreczki, bardzo dekoracyjne, no i ten zapach lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i praktyczne upominki! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Teresko super te woreczki a tuneliki to moja zmora, świetnie sobie poradziłaś bez nich !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe, pięknie wykończone i pachnące. Niczego więcej nie potrzeba na prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń