piątek, 7 kwietnia 2023

Jajeczka ozdobione frywolitką.

  Witam po dłuższej przerwie. W mieszkaniu miałam remont. Tak zaplanowałam, żeby od razu były zrobione porządki przedświąteczne. Mam dużo lat to już mi na tą pracę potrzeba więcej czasu i jeszcze ta pogoda. Mam nadzieję, że po świętach będzie ,,WIOSNA " na dobre.      Wieczorami robiłam ubranka na jajeczka. Zrobiłam 6 różnych rozmiarów. Jajeczka styropianowe, nici Aida 10 stare zapasy. Nie kupuję nic nowego wyrabiam to co mam.

                                                           

                                   Jak widać różne rozmiary: 12, 10 , 8, 6.

                                                                       

    Malowałam  białą akrylową ( resztki po malowaniu sufitu) a kolor pozostałość z tubek. Nie chciałam wszystkich malować na niebiesko to dwie zostawiam białe. Na końcu lakier  bezbarwny do drewna pół mat.

                                                            

     W pasmanterii kupiłam plastikowe wkręty do jajek, mają uszka do powieszeni

                                                                      

               Jest to nowa praca i zgłaszam ją na zabawę u Reni.Jeszcze banerek do zabawy.

                                                                       



                                                                                                                                                       Moje drogie jeszcze przed tymi świętami  życzę Wam wszystkim:  Zdrowych ,radosnych i rodzinnych świąt Wielkanocnych. I niech ta wiosna do nas zawita na dobre.                               

14 komentarzy:

  1. Pięknie ubrałaś jajeczka, Teresko.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te jajeczka, Radosnych Świąt. 🐥🐣🐤

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitkowe koszulki są piękne przez delikatność tej koronki. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te ubranka na jaja, takie delikatne. Wzajemnie - dobrych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ubrane jajeczka !!! Życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne te pisankowe ubranka- jednak nic nie może się konkurować z frywolitką:) Też mam nadzieję, że wiosna wkrótce rozgości się na całego, bo te wahania temperatur nic dobrego nie przynoszą ani dla nas , ani dla przyrody. Bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Pisanki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, Spokojnych, pełnych Radości Świąt .....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te ubranka Teresko, podziwiam i pozdrawiam dopiero teraz, bo sprawnego komputera wcześniej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie preentują się te frywolitkowe jajeczka! To jest technika, która niestety nie jest moją domeną, Spróbowałam, ale nie szło mi, dlatego podziwiam prace innych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń