poniedziałek, 6 marca 2023

Jajeczka wielkanocne.

  Witam wszystkich.

Ostatnio bardzo rzadko  piszę posty. Ale też ciągle coś robię ostatnio ozdobiłam styropianowe jajeczka szmatkami typu patwork . Mam dużo resztek bawełny a szkoda wyrzucić. Jestem chomikiem a może się przyda. I tak wykorzystuję  resztki.

                                                                  

                                   Tu nie bardzo przykleiłam tasiemkę , muszę poprawić.

                                                                           

                                   W sumie pięć i wszystkie razem, rozmiar jajeczek 6.

                                                                       



                     Dziękuję wszystkim za komentarze. Miło mi , że jeszcze tu zaglądacie.


10 komentarzy:

  1. Kolorowo się zrobiło, jajeczka są mega piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wyszły. Są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczka są prześliczne. Dużo z nimi precyzyjnej roboty miałaś, ale warto było, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci te jajeczka wyszły choć ja bym pominęła te poprzeczne dodatki w zupełności wystarcza te podłużne wstążki. I fajnie że pozbyłaś się trochę resztek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i kolorowe Twoje jajeczka. Podobają mi się.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jajeczka. :)
    Bez tej opaski na brzuszku też wyglądałyby świetnie, a może lepiej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne jajeczka, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jajeczka wspaniały pomysł na resztki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkanoc już blisko. Bardzo fajne jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Teresko, trochę z Ciebie chomik, a trochę i zapobiegliwa mrówka - już masz ozdoby, a do Wielkanocy jeszcze miesiąc! Super wyszły! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń