sobota, 18 lutego 2023

Szycie.

 Witam serdecznie.

Nadal szyję i jest taka potrzeba. Zużywam ten materiał, który mam w zapasie. Nie są to żadne cuda ( nie jestem żadną krawcową) tylko powłoczki na jaśki dla wnuków koleżanki. Bawełna się spodobała i z jednego metra wyszły mi 3 poszewki. Dla synowej też uszyłam poszewki na maleńkie jaśki.Ich nie będę pokazywać. Moje prace zgłaszam na zabawę u Reni

                                                                     


                 

                                                            


                    W takim stylu mam nadzieję, że nastolatkom z podstawówki się spodobają.

                                                                     

                                                     Ich jest trzech dla każdego po jednej.
                                                   

                                                               


         Dziękuję Wszystkim za komentarze. Czekam na ,,Wiosnę" może będzie lepiej.

12 komentarzy:

  1. Kochana ! Poduchy są super ! W sam raz dla chłopaków ! Jak Ty masz takie piękne resztki to ja nie wiem jakie byłyby pełnowymiarowe i pełnowartościowe tkaniny. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne poduchy. Tkaniny masz bardzo ładne, jeżeli jeszcze jest to prawdziwa bawełna, to super! Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie super materiał, samej mi się podoba ,więc nastolatkom tym bardziej się spodoba!!
    Świetne podusi powstały !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne poduszki, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne poduszki, ekstra materiał.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poduchy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu, jak to ostatnio u mnie wszystkie komentarze pisane na telefonie znikają, niestety :( ale podusie uszyłaś śliczne i na pewno chłopakom będą sprawiać wiele radości:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastolatkom na pewno się spodobają! (Chociaż niektóre mają skrzywienie w stronę czerni ;)
    Dzięki za inspirację z tymi poszewkami z poprzedniego posta w zabawie! Zmobilizowałam się i też uszyłam kilka, z poszewek na duże poduszki, których mam nadwyżkę. Był to mój piąty raz przy maszynie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne poszeweczki wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny materiał, no i oczywiście poduchy też :) Pięknie wyglądają ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń