niedziela, 4 grudnia 2022

Frywolitka.

 Witam serdecznie wszystkich.

Trochę ozdób świątecznych, frywolitkowych. Już mi się nazbierało dużo ozdób świątecznych  frywolitkowych. Bratanica poprosiła to jej zrobiłam. Nie mam córki ale mam bratanice i synowe to mam komu robić. Na małą choinkę płaskie aniołki i śnieżynki.

                                                                    

                         Płaskie aniołki już ich dużo narobiłam.

                                                                 

                                 Śnieżynki wzory z pintresa.

Na dzisiaj to wszystko. Od jutra trzeba się za wielkie porządki, czas ucieka. Bardzo wszystkim dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Trzymajcie się ciepło.

6 komentarzy:

  1. Tereniu, urocze aniołki i gwiazdeczki, jestem pełna podziwu dla misterności tych robótek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolne ozdoby cudowne, masz komu robic, będą pieknie wyglądać na choince.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Teresko Twoje frywolne ozdoby, uwielbiam je podziwiać. Choinka Twojej bratanicy będzie piękna. Twoje Aniołki i śnieżynki są rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te frywolitkowe prace ,Aniołeczki urocze 🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne aniołki i śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń