niedziela, 11 grudnia 2022

Grudniowe kartki z Anią.

  Witam serdecznie wszystkich.

U mnie zima na całego i dziś przybyło śniegu. Nie przepadam za zimą i po ,, Nowym Roku " może już być WIOSNA. Jednak to nie jest koncert życzeń i będzie jak ma być. Prawie cały tydzień spędziłam w łóżku.Dopadła mnie grypa.                                                                  Teraz na temat, to już ostatni miesiąc robienia kartek z Anią. Trochę mi żal ale rozumiem  coś się zaczyna i kończy. I tak podziwiam Anię tyle pracy i czasu musiała poświęcić.                 

                                                                   

                                                    Na początek banerek do zabawy.

                                                                     

                                                                            Prawa mapka.

                                                                        

                                                                        Lewa mapka.

                                                                      Kolaż dla Ani.                

                                                                                                                                      Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Trzymajcie się ciepło, żeby nie chorować. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Piękne kartki, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wychodzę z zaziębienia, kartki śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki Tereniu. Życzę ci zdrówka i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Tereniu:)

      Usuń
  4. Ja też praktycznie dwa dni spędziłam w łóżku, nie wiem czy to przeziębienie czy grypa( byłam na nią szczepiona w tym roku). Tak szczerze to też mi żal tej zabawy kartkowej, wiem że dzięki niej miały dziewczyny kilka kartek, ale 7 lat to chyba styknie !!
    Co do Twoich kartek to cudne są i z radością umieszczę je w grudniowej galerii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń