poniedziałek, 28 listopada 2022

Kartki świąteczne.

      Witam serdecznie.

Zabrakło mi kartek świątecznych i zrobiłam  jeszcze trzy, nie lubię czekać na ostatnią chwilę. Jeszcze wysyłam do rodziny i obdarowuję znajomych mieszkających blisko. Poczekamy jaka będzie sytuacja w przyszłym roku. Mam jeszcze dużo papierów to będę robić.

                                                                

                                 Mam wykrojnik bombkę to musiałam wypróbować.

                                                                     

                                             Ten sam wykrojnik tylko inne kolory.

                                                                          

                                      Kartka na imieniny Barbary. Też są w grudniu.

             Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

8 komentarzy:

  1. Kartek nigdy zbyt dużo, każda piekna w wykrojnik robi swoje , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kartka jest śliczna i przepełniona czarem świąt, kocham ten czas, miło patrzy się na takie kartki, budzą miłe wspomnienia, miłe uczucia. :) Pozdrawiam serdecznie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki piękne i wyjątkowe. Wykrojnik bombka pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten wykrojnik, bardzo dekoracyjny. Wszystkie trzy karteczki są wspaniałe, na pewno sprawią komuś mnóstwo radości. Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mój wykrojnik-bombka leży odłogiem bo ...... się zniechęciłam - niezbyt dobrze mi wycinał. Muszę spróbować jeszcze raz, bombki są świetne. Pięknie się prezentują na kartkach. Bardzo ładne wszystkie karteczki .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko świetne kartki powstały, a wykrojnik faktycznie fajny , ale postanowiłam że nie kupię nic dopóki nie wykorzystam tego co zgromadziłam . Spoko mi wystarczy jeszcze na sporo kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kartki. Wykrojnik świetny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki wykonałaś. :)

    OdpowiedzUsuń