sobota, 16 lipca 2022

Szydełkowe prace.

 Witam Wszystkich.

Szydełkiem zaczęłam robić ozdoby na święta B.N. wiem, że jest jeszcze dużo czasu do świąt. Zawsze coś robię a nie lubię bałaganu a przy robótkach szydełkowych można oglądać telewizję i robić. Te ozdoby dla bratowej i jeszcze dorobię śnieżynki frywolitkowe.

                                                              

                                                    Schematy z Pintresa. 

                                                                      

                                                  I wszystko razem.

                                                                 

          Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego, letniego  wypoczynku i pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Piękne i delikatne prace.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześnie zaczynasz,ale ja już też robię skrzaty...co mamy robić na emeryturze..Prześliczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ozdoby Tereniu, do Świąt będziesz miała ładny zapasik:) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co z tego że w lipcu dziergasz ozdoby bożonarodzeniowe. Ja też lubię robić zwłaszcza dzwoneczki. Podoba mi się ten lewy wzór z kwiatkiem, Lubię też dziergać szydełkiem , tym bardziej że to mało miejsca zajmuje i wszędzie można zabrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież nikt nie wyznacza czasu - To już najwyższa pora. Jak przyjdą święta będą jak znalazł, a robótki świąteczne przez cały rok nie przeszkadzają chyba nikomu. Piękne aniołki i dzwoneczki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne i delikatne ! Na święta będą "jak znalazł" !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda pora jest dobra dorobienia ozdób świątecznych. Piękne są. Ja też myślę już zacząć robić . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń