sobota, 23 lipca 2022

Organizer.

 Witam Wszystkich.

  Jak chcieliśmy ciepełka to mamy aż za dużo. Na zakupy rano a potem rolety zaciągać i siedzieć w domu. Wpadłam na pomysł uszyć organizer a że mam różne tkaniny to trzeba wykorzystać. A uszyłam  ich trzy, poszłam na żywioł, to mój debiut. Pierwszy 20/20 cm. Ucięłam kwadrat 20/ 20 i bok w koło 80 cm. plus 2 cm na szew. To jednak, ale jak sobie poradzić z rogami i poległam. Zaokrągliłam rogi i wyszedł, tak samo zrobiłam z podszewką.

                                                                     

Zewnętrzna tkanina to alkantra  a podszewka zwykła bawełna. Nici poustawiałam na baczność i widać wszystkie kolory.

                                                               

  Następny 10/10 cm. Tkanina alkantra i bawełna. Obok to grubsza tekturka obszyta bawełną to dno. Wkłada się do środka lepiej trzyma kształt.

                                                                 

       Wycięłam taką formę i według tego wycinałam. Pomysł widziałam na Y.T. Tu.

                                                                 

Ten ma 20/20 cm. Ucięłam pięć kwadratów, jeden w środku i po jego bokach doszyłam po jednym.  Podszewka tak samo uszyta. Pomyślałam, że szwy usztywnią boki. Dno też ma obszytą tekturkę.Będzie na nici do szydełkowania.  Na dziś to wszystko.

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego wypoczynku.

4 komentarze:

  1. Teresko ważna żeby zrobić coś co nam się przyda. Super Ci wyszedł ten debiut maszynowy. Organizery wyszły świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu świetny pomysł i wykonanie:) u mnie raczej by sie nie sprawdził ,za duzo mam nici, ale może kiedyś?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, takie organizery są nie tylko bardzo praktyczne, ale też ogromnie dekoracyjne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystałaś resztki materiałów i stworzyłaś coś ładnego i praktycznego. Brawo Tereniu:) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń