sobota, 2 kwietnia 2022

Ozdoby wielkanocne.

 Serdecznie witam wszystkich.

U mnie zima wróciła, pada śnieg i jest mróz. I gdzie ta pani ,,Wiosna". Miejmy nadzieję, że szybko wróci. Nadal robię ozdoby wielkanocne ale takie drobiazgi.

                                                               

        Znalazłam taki wzór. Zrobiłam z grubszej bawełny. Nadal wyrabiam zapasy.

                                                                 

                       Pod ogonkiem zrobiłam pasek i kurki się nie przewracają.

                                                                     

                           Jeszcze dorobiłam ażurowe w różnych kolorach.

                                                                       

                         Jeszcze powstała rodzinka zajączków. Mama z dziećmi. 

            Teraz czas na porządki świąteczne. Dobrze, że zdążyłam umyć okna.

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę Wszystkim miłego weekendu i pozdrawiam.




12 komentarzy:

  1. Wielkanocnie się zrobiło przy padającym śniegu.Zajączkowa rodzina wymiata.Ja zdążyłam umyć tylko 1 okno ,czekam na lepszą pogodę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U na zima na całego i wciąż sypie śnieg, obyśmy nie mieli białej Wielkanocy:) Śliczniutkie te Twoje "drobiazgi" Tereniu, szczególnie kurki są urokliwe. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo !!! Śliczności !!! Trzeba dzielić się pasją i kontynuować tradycje rodzinne ! Kurki piękne , a zajączki - radosne !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z grubszej włóczki kurki są sztywniejsze i pasek posłużył jako podstawa, zajączki też urocze. Nie tylko u Ciebie zima wróciła. Ranek był przepiękny. Yoshi grzęzła w śniegu i była zachwycona, a panie odgarniajace śnieg wkurzone komentowały:"piękną mamy zimę tej wiosny". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko, śliczne kurki i zajączki, będą pięknie zdobić stół wielkanocny.
    U mnie też zima:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurki są cudowne, a zajączki powalające. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby wykonałaś. :)
    Obserwuję, że wielkancna kokoszka cieszy się niesłabnącym powodzeniem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    FA Chai slot

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurki są świetne, też parę ich zrobiłam dawno temu, ale te króliczki są słodkie!!! Masz może do nich jakąś rozpiskę? Chętnie bym skorzystała 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szydełkowane kurki i zajączki :)
    Ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń