sobota, 9 kwietnia 2022

Jajeczka wielkanocne.

       Witam wszystkich.

Święta tuż tuż nadal robię ozdoby wielkanocne. Pokusiłam się zrobić jajeczka ozdobione haftem krzyżykowym. Oglądałam, niektóre dziewczyny ozdabiają przepięknie jajeczka. Też spróbowałam (to mój debiut) nie bardzo wyszło pierwsze jajeczko.Drugie już lepiej. Mam zamiar jeszcze trochę zrobić, jak nie zdążę na te święta to będą na następne.                               Oba to rozmiar 12 cm. Wzór z gazetki ,, Igłą malowane". Kanwę  do jajka styropianowego przyklejałam klejem do tkanin.

                                                                 

To robiłam jako drugie i lepiej mi wyszło. Na obu jajkach są cztery hafciki. Mniejsze lepiej się prezentują.

                                                                      

                                                      Zawieszka jest z bombki.

                                                                         

                           To robiłam jako pierwsze, moim zdaniem za duży wzór.

                                                                     

                                             Tu też zawieszka z bombki.

                                                            

  I oba razem od razu widać różnicę. Na tym po prawej umocowałam zawieszkę na grubszej części jajka. Muszę to zmienić. Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam.


11 komentarzy:

  1. Teresko ,one są rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam przede wszystkim za ten haft. Cudnie wyszło !! Wcale nie widać, że to debiut oba jaj rewelacja, Zawieszki można kupić luzem na Allegro, robię tak zawsze i mam zapas i do bombek i do jajek. Ja to leń jestem bo haftuje tylko jedna część a pozostałe to naciągam materiał. i jak nic kleję najzwyklejszym magikiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło Tereniu! Hafty są bardzo efektowne i podziwiam staranność wykonania. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające ♥️ bardzo mi się podobają takie haftowane ozdoby, pięknie się prezentują 👍 dziękuję za link do króliczków ❤️
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jaja! Fantastyczny debiut, rób kolejne bo cudnie Ci wychodzą 🤩 Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko, świetny debiut, bardzo ładnie te jajeczka Ci wyszły.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły, szczególnie to z krokusami.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba przepiękne !!! To majstersztyk ! Podziwiam talent !

    OdpowiedzUsuń
  9. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also.
    មាន់ជល់តាមអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń