sobota, 26 marca 2022

Ozdoby wielkanocne.

 Witam serdecznie Wszystkich.

Ostatnio mało zaglądam na blogi, może to zmęczenie wiosenne. Ale ciągle coś robię przeważnie ozdoby wielkanocne. Dziś mam do pokazania jajeczka akrylowe ozdobione frywolitką. Ozdobiłam ich pięć, tyle miałam.

                                                             

Obrobiłam je kolorowymi nićmi. Jajeczka rozmiar 5,5 cm.  
 

                                                                   
   Próbowałam zrobić kurki frywolitkowe ale nie bardzo wyszły. Może następne będą   ładniejsze.Przy frywolitce trzeba poświęcić dużo czasu a efekt nie zawsze się podoba.

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku wiosennego.

                                                                  

9 komentarzy:

  1. Przesl8czne ozdoby frywolne, kurki wyszły ekstra.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, jajeczka pięknie się prezentują, a i kurki ogromnie mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko wiesz że frywolne prace podobają mi się bardzo. Wiem że do tej techniki potrzeba pokładów cierpliwości, której praktycznie mi brak. Jaj wyszły super i będą piękną ozdobą wielkanocną, Zresztą kurom też niczego nie brakuje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wyszły- podziwiam bo to nie łatwa forma:) A jaja jak zwykle piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNE świąteczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś jajka, a kurki jak na próbne, wyszły całkiem nieźle. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna podobają mi się prace frywolitkowe, są delikatne i wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu - te kurki są świetne! Jajeczka śliczne, pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam wiosennie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitki zwalają z nóg swoim pięknem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń