czwartek, 20 stycznia 2022

Składaczki z Ewą- wyzwanie 27.

  Witam serdecznie wszystkich.

Dziś składaczki w.g. Ewy, część blogerek zna zabawę Ewy. Uczymy się robić inne formy kartek. Jedne są trudniejsze inne łatwiejsze. Ten nie był trudny i mi się podobał. Zrobiłam dwa na święta wielkanocne.

                                                          

                                                    Banerek do zabawy.

                                                                      


                                               Pierwszy wiosenny i dużo zieleni.

                                                                        

                                                                     
                                                                      I drugi.

                                                                        

Jeszcze się pochwalę dostałam bon upominkowy za udział w zabawie ,,Koronkowa pandemia ",którą prowadziła AniaOla i Justyna. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję. Bon był zamówiony w pasmanterii Haftix. Dziś przesyłka dotarła i to sobie wybrałam.

                                                                

  Pojemnik na mulinę z bobinkami sto sztuk. Mam pojemnik ale jest byle jaki, ten jest super.
                                                                          
                   Pojemnik na szpuleczki do maszyny do szycia i bombki akrylowe.

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego tygodnia.
                                                                     

7 komentarzy:

  1. Z zabawy u Evinki niestety zrezygnowałam , a ten składaczek jest chyba prosty. Kartki to u mnie są raczej na samym końcu a nie chcę robić już nic na siłę. Twoje kartki wybitnie udane, mam nadzieję że można je złożyć na płasko do koperty.
    Cieszę się ze zakupiłaś sobie za bon to co chciałaś i juz niedługo zobacze mulinę nawiniętą na bobinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, piękne kartki, bardzo wiosenne i radosne. Ta forma idealnie pasuje do kartek wielkanocnych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo efektowna forma, oba składaczki bardzo mi się podobają.
    Świetne zakupy zrobiłaś Tereniu. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki. :)
    Gratuluję wygranej i trafionych zakupów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagrody, wspaniałe rzeczy sobie wybrałaś. Karteczki piękne, wiosenne- bardzo lubię papier w kratkę. Idealnie dopasowane elementy świąteczne do formy! Pozdrawiam Teresko😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Super składaczki zrobiłaś,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki składane bardzo fajne ! Pojemniki na mulinę i nici - to bardzo przydatna rzecz. Gratuluję nagrody !!!

    OdpowiedzUsuń