sobota, 15 stycznia 2022

Ostatnie ozdoby na B.N.

 Witam serdecznie wszystkich.

Już jest po świętach a ja nadal ubierałam bombki w ubranka frywolitkowe. Kupiłam przed  świętami duże opakowanie bombek. Tak długo je ozdabiałam aż skończyłam. 

                                                                  

                         Jest ich 9 sztuk i 3 muchomorki z korków od szampana.

                                                                  

                                         Nawet zrobiłam im pudełko z bristolu.

                                                                      

                               Żeby pudełko wzmocnić okleiłam tapetą.

                                                                       

                                 Kolorowe śnieżynki z koralikami.

   Sezon na święta B.N. zamknęłam. Teraz pomału trzeba myśleć o następnych świętach.

Pięknie dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego tygodnia.

13 komentarzy:

  1. Ostni miesiąc zabawy na bogato, bardzo dużo slicznosci.Frywolitka górą, cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te bombki Tereniu. Za rok wystarczy wyjąć urocze pudełeczko i powiesić na choince te cudeńka. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze śnieżynki. Piękne frywolitkowe bombki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko, przepięknie ubrałaś bombeczki, a muchomorki na choince przypominają mi dzieciństwo. I śnieżynki jakie urocze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki pięknie przyodziane ! Śnieżynki równie urocze ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymi bombkami jestem Teresko zauroczona. Pięknie wyglądają w tym pudełku. Będą albo były doskonałym prezentem pod choinką. Zresztą ta śnieżynki z koralikami też cudne są .
    Zapraszam do siebie do ostatniego posta, czeka tam na Ciebie niespodzianka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace- bombki frywolitkowe zachwycają:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ super prace co jedna to bardziej zaskakująca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ubrałaś bombki i kolorowe śnieżynki też są super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ubranka frywolitkowe bombeczki dostały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające frywolitki. Piękne są te "ubranka" dla bombek i grzybków. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace ... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń