piątek, 7 stycznia 2022

Styczniowe krtki z Anią.

 Serdecznie witam Wszystkich po świętach.

Mam nadzieję, że macie się dobrze i zdrowo. Co dobre szybko się kończy i czas wrócić do normalnych zajęć. Ania prowadzi dalszy ciąg zabawy w robieniu kartek, bardzo się cieszę. Jak przyjdzie czas wysyłek mam kartki gotowe. Robimy kartki w.g mapek. Szczegóły tu . Zrobiłam po jednej kartce z obu mapek.

                                                               

                                                             Mapka Ewy.

                                                                       

  Mapka Doroty, tylko ta kartka miała być z serduszkami na Walentynki.Przerobiłam na       świąteczną i tu problem czy szefowa zaliczy?.

                                                                     

                                                   Kolaż i banerek do zabawy.

                                                                          

Dziękuję Wszystkim za życzenia świąteczne i noworoczne. Miło jest tak poczytać tyle ciepłych słów, serdecznie dziękuję jeszcze raz, dla mnie to ważne. Miłego tygodnia.
              

8 komentarzy:

  1. Fajne kartki wykonałaś. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, Teresko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne, pewno że szefowa zaliczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki wyszły ślicznie. Miłej niedzieli Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I co ja biedna mam z ta drugą kartką zrobić ??? Tak w zasadzie głównym celem tej zabawy są mapki a na tej drugiej kartce ... pal licho te serca, ale wg mnie to powinny być oprócz taga trzy tego samego typu elementy. Z drugiej strony jedna wytyczna spełniona, bo niewątpliwie jest to kartka wielkanocna, więc chyba jednak tym razem zaliczę :-)
    Cieszy mnie ogromnie że dzięki mojej zabawie masz już gotowe kartki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu obie są super i Ania zaliczyła:)
    Tak właściwie to tylko zabawa i mamy dobrze się bawić;)
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obie kartki i już zapas się szykuje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń