piątek, 12 listopada 2021

Koperto - kartka.

 Witam wszystkich.

Z Ewą bawimy się  ,,Tniemy i gniemy papier" to już 26 wyzwanie. Tym razem koperto -kartka szczegóły tu. Zrobiłam jedną kopertę na B.N. ( taką formę robiłam pierwszy raz) jak wyszło to ocenicie, następny raz będzie łatwiej.

                                                                      


                                                   Banerek do zabawy.

                                                                
                                                                   

    Przedstawiłam święta w lesie i u nas w domach nie wiem czy spodoba się taka wersja.

                                                              


                           Wszędzie  okleiłam tylko z precyzją jestem na bakier.

                                                                       

                                                          Dno też zrobiłam.

                                                                      


                    Plecki oklejone tym samym papierem a wyszedł inny kolor.

        Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego   wypoczynki i pozdrawiam.




11 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała praca! Zachwycająca. Cudowna pasja. Uwielbiam takie twórczości, bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło Tereniu, to prześliczna kompozycja. Nigdy nie robiłam takiej formy, jest bardzo efektowna. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła! I ten las w środku wygląda fantastycznie i scenka w domu też pięknie wygląda. Dno sprawia, że kartka nie składa się na płasko tylko wymaga pudełka, dodałaś sobie roboty. Ale co tam, kartka wyszła efektowna i oryginalna. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka i super że masz to wyzwanie już za sobą. Ja sobie dopiero dziś uświadomiłam ze trzeba jeszcze składaka zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca,to się napracowałaś też kiedyś taką zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, na pewno spodoba się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teresko, pięknie wyszła. Ciekawa forma. Ja dopiero po dłuższej chwili załapałam co Ewa ,,miała na myśli,,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartko- koperta wygląda bardzo interesująco ! Ładne to jest ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teresko, Twoja koperta jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kartka. Fajna forma.

    OdpowiedzUsuń