sobota, 6 listopada 2021

Listopadowe kartki u Ani.

 Witam wszystkich.

Kartki w.g. mapek u Ani . Do wyboru są dwie mapki można zrobić obie jak kto sobie życzy. Zrobiłam tradycyjnie po jednej kartce z każdej mapki. Dodatkowo ma być kolor czerwony i kratka, zrobiłam na święta B.N. tych mam najmniej.

       

                                                          Wzór mapek.

                                                                    

        Bombkę wycięłam ze starej kartki. Mam bratowe bardzo religijną to poleci do niej.

                                                                      

                                          Tu też bombka ze starej kartki.

                                                          Kolaż dla Ani.

                                                                     


                               Jeszcze pokażę jak mi już zakwitł grudnik.

                                                                


  Zdjęcie robiłam wczoraj a biały ma dopiero pączki. Ten w zeszłym roku kwitł mi trzy razy.

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku.



9 komentarzy:

  1. Piękne karteczki! Wspaniały pomysł na bombki z kartek. Grudnik cudny, moje też kwitną. Jeden pod koniec października zaczął, coś się im poprzestawiało 😆 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne z bombkami.Grudniki u wszystkich szaleją, jest cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna interpretacja mapek. Urocze kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki <3
    Chociaż ja nigdy nie robiłam wg mapek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta lewa mapka od razu mi się skojarzyła z bombką i chyba nie tylko mnie :-). Bardzo fajne kartki powstały Tereniu i cieszę się niezmiernie , że mogę zawsze na Ciebie liczyć.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, pełne świątecznego uroku karteczki. Grudnik cudny! Wspaniale mieć w domu tak piękne kwiaty. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i piękny ten grudnik! :)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje kartki, Teresko. A grudnik chyba nie może doczekać się świąt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń