sobota, 20 listopada 2021

Na szydełku.

 Witam wszystkich.

Ostatnio dużo supłałam  ozdoby frywolitkowe na choinkę. Czas zmienić technikę na szydełku szybciej się robi i odmiana się przyda, żeby nie było nudno. Bardzo mi się spodobały muchomorki robione na szydełku. Resztek włóczek mam pod dostatkiem i są dwie korzyści wyrabiam resztki i mam muchomorki. Robiłam w.g. filmiku na Y.T.tu. Jeszcze tu.

                                                               

                                        Na kapeluszu naszyłam koraliki.

                                                                  


                                                                     

                               Zdjęcia robione przy sztucznym świetle.

                                                                 

                                        Mam rodzinkę muchomorów.

                                                              


                                      Z dyniami służą jako dekoracja jesienna.

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu choć pogoda niezbyt dopisuje. Do następnego wpisu.

 

11 komentarzy:

  1. Cudowne grzybki, zarówno są dekoracja świąteczna i jesienna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko są cudne te muchomorki i świetny pomysł z wyrabianie resztek włóczki. Upierdliwa dziś jestem , ale brakuje mi aktywnego linku do filmiku na YOUTUBE
    Z tymi dynami jako dekoracje wyglądają rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne muchomorki, dyńki też! I na choince ładnie będą wyglądać. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam je w planach, ale znając życie to na bank nie zdążę;)
    Piękne grzybki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystywanie resztek, to ekologia i super-zabawa. Muchomorki śliczne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Al śliczne muchomorki. Bardzo podoba mi się jesienna dekoracja.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne szydełkowe muchomorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle urokliwe są te muchomorki! Podoba mi się pomysł z koralikami, wspaniale to wygląda. Serdeczności Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne grzybki, naprawdę podobają mi się🙂 dzięki za namiary na filmik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby były jadalne powiedziałabym, że słodkie :) Są śliczne ..... lubię muchomory :)

    OdpowiedzUsuń