niedziela, 26 września 2021

Tniemy i gniemy papier z Ewą.

 Witam wszystkich.

Kartka na wyzwanie u Ewy, to już mamy 25. Kartka cyfrowa to tylko na urodziny. Nie długo będzie potrzebna dla pani obchodzącej 70 lat. Pierwszy raz zrobiłam taką. Nie jestem zadowolona z niej ale już pierwsze koty za płoty. Następną będzie łatwiej zrobić. Dziękuję Ewie za dzielenie się z nami swoimi kursikami.

                                                                   


                                                 Banerek do zabawy.

                                                                  


                        Zrobiłam tylko jedną, jak będzie okazja to będzie następna.

                                                                     


                                                  Napis wytłaczany.

                                                            

                                          Pod spodem też okleiłam cyfry.

 Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego nadchodzącego            tygodnia życzę i pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyszła. Bardzo oryginalna .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wyszła świetnie. Udało Ci się Tereniu uzyskać fajny efekt przestrzenny. Jestem pewna, że solenizantce się spodoba.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ja tez ze swojej kartki na ta zabawę nie jestem zadowolona. ALe tak jak piszesz każda kolejna będzie już lepsza!! Fajnie wyszła ta Twoja 70 Jedno jest pewna solenizantka drugiej takiej na pewno nie dostanie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spodoba się solenizantce. Bardzo ładna kompozycja, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Zachwycają mnie fiolety na cyferkach, słodkości i kosz z kwiatami!
    Wspaniale wszystko połączyłaś 😀

    OdpowiedzUsuń