niedziela, 19 września 2021

Koronkowa pandemia.

Witam Wszystkich.

Mamy już 9 wyzwanie koronkowej pandemii , którą prowadzi Ania szczegóły tu. Kto chętny może się dołączyć i niech taka pandemia trwa. Na początku banerek do zabawy.

                                                                   


                                          To wszystkie moje prace w tym wyzwaniu.

                                                                      

                                    I tym razem na szydełku i frywolitka.

                                                                  


  Dzwonki wzór Aureli, po prawej nitka biała ze srebrną. Robiłam już dzwonki w.g. Aureli    ale już ich nie mam. Bardzo się fajnie je robi.

                                                                      


  Aniołek też z filmiku Aureli. Polecam jej filmiki na YouTube. Świetnie tłumaczy jak robić.

                                                                

    
                   Śnieżynki dużo ich robię i obdarowuję rodzinę i znajomych.

                                                                          


     To już koniec moich nici do frywolitki. Innymi też można robić ale to już nie to samo. Kolor kremowy też mi żal , że się kończą.

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Miłej niedzieli.




9 komentarzy:

  1. Śnieżynki przecudnej urody 🤩 Tereso napisz do mnie proszę maila. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ! Wszystkie prace śliczne i delikatne - zarówno te szydełkowe jak i frywolitkowe ! Podziwiam kunsztowne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu znów śliczne prace, brawa dla Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności szydełkowe i frywolne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te frywolitkowe gwiazdeczki,dzwoneczki i Aniołek szydełkowy
    zachwyca. Zazdroszczę tych umiejętności szydełkowania i podziwiam .Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, ale jak zawsze frywolitka najbardziej przyciąga wzrok:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak to się stało że nie ma tu mojego komentarza , ale wszystkie Twoje prace są cudne. Z filmików Pani Aurelii też uwielbiam robić ale frywolitki niestety nie opanowałam . Jestem zachwycona Twoimi pracami
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzwonki i aniołek prześliczne ale te gwiazdeczki......CUDO! pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń