piątek, 5 czerwca 2020

Kartka składak.

     Witam wszystkich.
 Składaczek w.g. kursu Ewy ,,Tniemy i gniemy papier" to już 17 wyzwanie.
U mnie nie typowo. Baza składaczka z 7 wyzwania a ozdoba z ostatniego wyzwania.
Karteczka na urodziny synowej. Nie wiem czy Ewa zaliczy. Tak jakoś ta forma mi pasuje.

                                                                        

                                          Szampan ma złoto przy korku słabo to widać.


                                                                                    

                                                                             

                                        Jeszcze banerek do wyzwania.

                                                                                    






     Wszystkie wolny czas poświęcam na haftowanie 4 pór roku. Ostatnio marnie mi idzie.
     Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku
      i dużo zdrówka. Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Tereniu przepiękna kartka , moja butelka nadal czeka na moje natchnienie :-)
    Pani wiosna już pewnie ukończona, a ja nadal stoję w miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka z butelką piękna :-) Zaliczam do wyzwania 7 :-) Ale to byłoby mocne naciągnięcie, żeby zaliczyć ją do formy namiotowej;-) Nic się nie martw,można sobie wybrać taką formę jaka nam pasuje i nie zawsze brać udział w zabawie. Może kiedyś będzie okazja, żeby sięgnąć po formę z wyzwania #17 Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta kartka. Myślę, że synowa będzie zadowolona, a kartka uznana w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie ta karteczkę z szampanem, ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka Tereniu:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny składaczek Tereniu, wspaniale się prezentuje.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń