piątek, 29 maja 2020

Haft krzyżykowy.

  Witam wszystkich.
W dwumiesięczniku ,,Igłą malowane" w ostatnim numerze jest wzór ,, Pani Wiosny ".
Są to cztery pory roku. Pani Jesień już była w zeszłym roku ( nr. 6 ). Kupiłam ten numer  na allegro
,,tanie czytanie ". Na prawdę tanio. Teraz haftuję wiosnę, trochę czasu  upłynie.

                                                                      

                                                    Tak wygląda oryginał.

                                                                   

                        To moje haftowanie jeszcze jej dużo wianka brakuje .

                                                                         





                                                                        Pani Jesień.
               Mam nadzieję, że do listopada wyhaftuje  wszystkie cztery.
  Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego weekendu.

12 komentarzy:

  1. To będzie wspaniała kolekcja:) Trzymam kciuki Tereniu i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to możecie się dopingować nawzajem z Anią I.:) Śliczna to będzie seria.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi wstyd ... Masz już dużo , bardzo dużo, a u mnie raptem przez miesiąc ciut wianuszka powstało. Ale też mam zamiar wyszyć wszystkie cztery, ciekawe czy Letnia Pani będzie w gazetce :-), Osobiście jestem zauroczona tym obrazkiem , powodzenia .
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz już całkiem sporo wyszyte, choć przy wianku będziesz miała co robić. Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i masz już jego sporą część. Będzie pięknie, a przecież już jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie naprawdę przepiękny haft :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc tak wyglądają Panie czterech pór roku ... piękne!
    Sporo pracy przed Tobą ale efekt będzie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie pięknie:) jestem ciekawa jak będą wszystkie cztery razem wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria jest piękna:)Trzymam kciuki za całość:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę aby udało się Tobie wyhaftować wszystkie cztery pory roku bo to piękna kolekcja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty. Cała seria będzie cudnie się prezentować. Sporo już zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę i widzę, że wianek może pięknie zobrazować porę roku, haft bardzo ciekawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń