piątek, 12 czerwca 2020

Kartkowanie z Anią.

    Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających.
Ani w tym miesiącu królują maki, kolor czarny i koronka.
Nie przepada  za czarnym kolorem, są wytyczne trzeba było z tym tematem się zmierzyć.
I zrobiłam dwie karteczki pierwsza z haftem krzyżykowym a druga to grafika z pintresta.

                                                                    

                                            Wszystkie wytyczne na niej się znajdują.

                                                                                 

                             Tu dużo czarnego, maki i biała koronka. Nie są takie złe.
                            Jeszcze kolaż i banerek do zabawy.

                                                                    

                                                                                  







     Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Obrazek ,,Wiosenna pani"
  mam wyhaftowany pokażę w następnym poście.Życzę miłego wypoczynku i pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Też miałam wątpliwości jesli chodzi o czarny kolor..ale chyba niesłusznie. Twoje kartki są bardzo eleganckie i piękne, a haft cieszy oczy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki są śliczne ale urzekły mnie haftowane maki - cudnie wyglądają.
    Miłego weekendu Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak , też miałam obawy przed tym zestawieniem a zwłaszcza czarnym kolorem . Ale powiem Ci że haft czerwonych maków i czarne dodatki i bazy wygladają genialnie. Aż sama jestem zaskoczona jakie cudowne kartki powstają. A ten Twój hafcik maka jest cudowny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepotrzebnie miałaś obawy co do czerni na kartce (wiem, nie każdy lubi ten kolor) bo wyszły świetnie. Piękne są te haftowane maki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :)
    Ja też miałam obawy do czarnego koloru, ale połączenie czerni z czerwienią zawsze mi się podobało, tylko w kartkach jakoś tego nie widziałam.
    Piękna kompozycja kartki z haftem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki powstały cudowne, czerń i czerwień to jednak naprawdę wspaniały duet, chociaz do tej pory myślałam, że tak nie jest i na kartce trudno jest to oddać, bo w sumie na jąką okoliczność by się nadawała . Okazuje się, że można i to na każdą okazję. Piękny haft maków i czerń dała niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki Teresko. Ta z haftem bardziej pracochłonna, śliczna. Ta z grafiką też pięknie wygląda. Wszystko razem fajnie dopasowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makowe kartki. Hafcik cudny!
    Wspaniałe kartki stworzyłaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające obydwie karteczki. Maki są pięknymi kwiatami i warto je było wyhaftować. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki prześliczne, a hafcik makowy ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki zachwycają swoja urodą , ale ta haftowana to marzenie ! Cudna !

    OdpowiedzUsuń