sobota, 24 sierpnia 2019

Podziękowanie.

   Witam serdecznie Wszystkich.
Dziś pochwale się prezentem jaki dostałam od Danusi. Dziewczyna ma talent nie tylko do kartek.
Dobrze sobie radzi z wieloma technikami, polecam jej bloga na prawdę warto obejrzeć.
Teraz pokazuję co dostałam.


                                                           


  Karteczka składak, taki inny jeszcze takiego nie widziałam. Przednia część kartki przesuwa się na górnym pasku zależy czy chcemy karteczkę postawić czy złożyć.


                                                                    


      Piękne papierki. Moje zdjęcia jak zwykle nie bardzo i nie oddają całego piękna.


                                                                            

                                                        Pudełeczko na kartkę.



                                                                    


               I na to wszystko torebka, były jeszcze słodkości i kwiatki. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.
                        Kto chce ładniejsze zdjęcia zobaczyć to są na jej blogu.
  Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

5 komentarzy:

  1. Teresko, cieszę się, że prezent Ci się podobał :) Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dostałaś. Bardzo fajna forma kartki, może warto zgłębić temat? ot takie zadanie dla mnie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną kartkę dostałaś, Teresko :-)
    Podziwiałam już u Danusi.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka,ciekawa forma kartki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne dostałaś prezenty, ja również byłabym bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń