wtorek, 3 września 2019

Szyciowo.

   Witam serdecznie Wszystkich.
Ostatnie upały nie bardzo mi służyły. Pogoda się zmieniła to czas zabrać za jakąś prace.
Padło na maszynę do szycia. Uszyłam dwie kosmetyczki ( kiedyś dużo ich uszyłam) zawsze
się przydadzą na jakiś mały upominek.

                                                                      


                       Większa ma 27 cm. szerokości i wysokość 23cm. Mniejsza 22/ 18 cm.


                                                                           

  Spodobała mi się ta tkanina. Jest to mieszanka bawełny i na pewno coś sztucznego. Podszewka
  bawełniana i usztywniona flizeliną.


                                                                           

                                                   W środku na boku jest mała kiszonka.


                                                                           

                          W tej kosmetyczce zrobiłam przegródkę i jest inna podszewka.


                           Uszyłam jeszcze woreczki lawendowe dla koleżanki.


                                                                     
                

        Tych woreczków bardzo dużo naszyłam a lawendę kupuję w sklepie zielarskim.
      Dziękuje Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska                                                    

7 komentarzy:

  1. Mnie również upału nie służyły i bardzo cieszę się, że już ich nie ma. hehe Śliczne kosmetyczki, tkanina rzeczywiście przepiękna, ma fantastyczny wzór. Woreczki też przeurocze. Miłego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj takich upałów jak były tego lata to chyba nikt nie lubi .
    Teresko szyjątka świetne a przede wszystkim bardzo praktyczne. Tkanina na kosmetyczkach jest świetna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och , aż sobie westchnęłam !! Urocze kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kosmetyczki, trochę zazdroszczę Ci umiejętności obcowania z maszyną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace Tereniu, takie kosmetyczki to fajna sprawa a do tego są bardzo oryginalne.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne uszytki, Teresko!
    Takie drobiazgi z pewnością ucieszą obdarowanych.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszyna znowu poszła w ruch i śliczne drobiazgi wyczarowałaś Teresko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń