niedziela, 18 sierpnia 2019

Zakładki.

    Serdecznie witam Wszystkich.
U Ani zobaczyłam kursik jak zrobić zakładki haftem krzyżykowym. Muliny do haftu mam
dużo i resztki kanwy. Wzory na haftowane zakładek z internetu, można znaleźć dużo.
Bardzo trudny wybór, zależy co kto lubi. Niedługo zaczyna się szkoła.


                                                                             


    Zrobiłam ich pięć. Tak jak Ania pisała podkleiłam flizeliną z klejem i od spody przyszyłam filc.
   Filc przyszyłam do kanwy zyg-zakami, żeby kanwa się nie strzępiła.


                                                                     

                                        Wybrałam różne kolory, może wnukom się spodobają.


                                                                          

             Nie są takie perfekcyjne jak u Ani ale i tak mi się podobają  jak na pierwszy raz.
 Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego tygodnia
 i pozdrawiam Tereska.

12 komentarzy:

  1. Każdy kwiatuszek wymagał wiele pracy. Wszystkie zakładeczki są prześliczne i porządnie wykończone. Z czymś takim milej książkę otworzyć. Dzieciaki będą miały się czym w szkole pochwalić. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te zakładeczki Tereniu i bardzo estetycznie je wykończyłaś.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, piękne zakładki wyhaftowałaś i ślicznie je wykończyłaś.
    Na pewno spodobają się wnukom :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne! Wzory i wykonanie fantastyczne! Marzy się mi taka haftowana zakładka, chociaż mam ich spory zbiór ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakładki Tereniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zakładki,super kolorki dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki,chętnych na nie pewnie nie zabraknie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki prześliczne , sama zbieram się do zrobienia , ale jakoś wzorów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły Ci te zakładki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zakładki - hafciki cudo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz, w życiu bym nie powiedziała. Wykonałaś bardzo piękne zakładki, piękne i pełne radości. <3

    OdpowiedzUsuń