piątek, 18 stycznia 2019

Kartki u Ani.


                   Witam Wszystkich.

Będą karteczki na wyzwanie Ani. Od stycznia bawimy się paletą kolorów szczegóły tu.
W tym miesiącu ma być fauna. Zrobiłam 4 karteczki żeby na święta nie zabrakło.


                                                                        


                                                                           
 
     Kolor: żółty+ zielony + biały + pomarańczowy.


                                                                                

                  Kolor: żółty + zielony + niebieski + biały.


                                                                                  

Kolor: żółty + zielony + biały + jasno brąz . Nie wiedziałam jak zrobić łączkę dla zajączków
przedarłam kartkę i udaje łączkę.




   Kolor: niebieski + biały + zielony + żółty + brązowy motylek. Jeszcze kolaż.


                                                                            

                Mam nadzieję, że wszystko się zgadza i szefowa zaliczy.
   Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ko0lorowe radosne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaliczy, zaliczy.. choć miały być tylko 3 kolory dominujące :-) No ale takich cudny kartek nie sposób nie przyjąć do zabawy . Świetne są te Twoje zwierzaczki, aczkolwiek ten pierwszy kurczak ze skorupka na głowie podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, przepiękne i pełne wiosennej radości kartki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. :)
    Super poskładałaś elementy i kolorystykę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne. Najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wymyśliłaś i wykonałaś swoje karteczki na zabawę. Podoba mi się najbardziej pierwsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :) a kurczaczek z pierwszej kartki powala swym urokiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu radosne kartki przygotowałaś :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki! Dużo w nich radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki,takie radosne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teresko,śliczne karteczki, takie wesołe i radosne jak Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tereniu, śliczne karteczki wyczarowałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń