czwartek, 24 stycznia 2019

Bransoletka.

     Witam Wszystkich.
U nas zima na całego śnieg, mróz i zimny wiatr. Mojej rodzince zachciało się wełnianych skarpetek.
Robię już szóstą parę. Czasem nie warto pokazywać co się umie.
Zrobiłam  przerwę od skarpetek, dla odmiany frywolitkowa bransoletka.

                                                                   


                          Nici brązowe Aida 10 a koraliki jakie znalazłam.


                                                                       


                     Wzór znalazłam w sieci, pierwszy raz go robiłam.


                                                                           


                                  Nawet mi się podoba, na lato zrobię w innych kolorach.
 Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim poste i za to że zaglądacie.
   Pozdrawiam Tereska.


9 komentarzy:

  1. Cudna taka bursztynowa. Piękne są te koraliki i frywolitka wiadomo podziwiam nieustannie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka. :)
    Kolor korali sprawia, że bransoletka wydaje się bardzo ciepła.
    Mam ochotę na ten wzorek, ale ciągle odkładam rozpoczęcie, może niebawem zmobilizuję się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny splot, kolorystyka niby jesienna, ale bardzo kojarzy mi się z latem nad morzem i bursztynami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, przypomina mi wakacje, morze i bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpet sie juz dużo narobiłam i nie tęsknie do nich, ale bransoletka i frywolitka mnie nieustannie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu, to jest piękna bransoletka! Splot wręcz cudowny. Elegancka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń