piątek, 14 grudnia 2018

Kocham frywolitkę - grudzień.

  Witam Wszystkich.
Ostatnia lekcja ,,kocham frywolitkę " w tym roku. W grudniu Renia zaproponowała ozdoby
świąteczne z koralikami. Śnieżynki ,bombki i kto co woli. Zrobiłam dwa wianuszki wzór Renulki.
  

                                                                             


  Większy ma 10 elementów a mniejszy 9 elementów. Lepiej się prezentuje wianek z parzystą
  liczbą elementów. Jeden zgarnęła  koleżanka a drugi dla mnie.


                                                                                


                                                                                         


                                     Powstała jeszcze jedna śnieżynka z koralikami.



                                                                             


            Przesadziłam z koralikami ale niech tak zostanie. Jeszcze banerek do zabawy.


                                                                         



       Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod postem szyciowym. Pozdrawiam Tereska.

8 komentarzy:

  1. Wyszły śliczności i wcale nie za wiele koralików.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ozdoby- i choć widziałam wianki już wiele razy to i tak mnie zachwycają:) Tereniu dobra robota:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wianki, uwielbiam je, a wzór Renulka jest wyjątkowo udany. Robiłam wielokrotnie, ale nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby powiększyć liczbę elementów, ale wyszło super. W zaufaniu powiem, że ja też jeden taki w tym roku zrobiłam. Twoje śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitkowe cudeńka wychodzą spod Twoich rąk Teresko. Śliczne są te bożonarodzeniowe ozdoby.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te wianuszki ta kolorystyka Świąteczne wygląda świetnie. Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie te wianki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdkowianki rewelacyjnie wyglądają, a i śnieżynka śliczna. Wesołych Świat Teresko!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń