czwartek, 20 grudnia 2018

Kartki u Ani - grudzień.

     Witam Wszystkich.
Ostatni post w tym roku. Będą karteczki u Ani  to już 3 edycja. Nie opuściłam żadnego miesiąca.
Ale Ania pisała, że wymyśliła coś innego mam nadzieją, że to nadal będą kartki. Kupiłam maszynkę
i trochę wykrojników oj się będzie działo. W grudniu można było wybrać dowolny temat z poprzednich lat wybrałam haft matematyczny; październik 2018r.



                                                             


                                        Zrobiłam tylko dwie karteczki.



                                                               




 Jeszcze kolaż.






                                                      Banerek z grudnia.


                                                                         
                                                                         


                                                                         

            Ania pisała żeby wstawić pierwsze karteczki jakie się zrobiło.


                                                                      





                                                  To są karteczki ze stycznia 2016 r.



Serdecznie dziękują Aniu za trzy lata zabawy, za poświęcony Twój czas przecież to ogrom pracy.
Jesteś bardzo dobrą organizatorką.Sama widzę, że mi lepiej wychodzą karteczki.


                                                       Jeszcze życzenia świąteczne.

                                               


Życzymy Wam zdrowych i pogodnych
Świąt Bożego Narodzenia.
Niech ten czas spędzony w gronie najbliższych
napełni Wasze serca spokojem i radością.
Niech błogosławieństwo Bożego Dzieciątka
towarzyszy Wam przez całe Wasze życie,
a szczere i najpiękniejsze Bożonarodzeniowe
życzenia spełniają się w każdym momencie.

       życzy Wam Wszystkim Tereska.

                                                  

12 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki!!!
    Wspaniałych, pogodnych i rodzinnych Świąt oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko miło było Cię gościć u siebie przez te trzy lata. Mam nadzieję, że się dobrze bawiłaś.
    Twoje grudniowe kartki są przepiękne Ta choinka haftem matematycznym mnie zauroczyła, jest rewelacyjna a pomysł na świeczki z koralików genialny.
    Nowa zabawa jest oczywiście kartkowa :-)
    Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a choinka mnie zauroczyła:)
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i spokojnych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Pięknych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki Teresko zrobiłaś. Ciekawe co Ania nowego wymyśli :)

    Dziękuję pięknie za życzenia. Tobie również życzę Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych,spokojnych i wesołych ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne kartki .Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki :)
    Świąteczne życzenia i serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze i najszczersze życzenia przesyłam Tobie, z okazji Nowego Roku. Niech ten rok przyniesie radość, zdrowie, spełni marzenia i da wiele spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejsze życzenia na Nowy Rok. Zdrowia, szczęścia, samych cudowności !

    OdpowiedzUsuń