sobota, 1 września 2018

Frywolitka.

      Witam serdecznie Wszystkich.
Jak w tytule frywolitka a zrobiłam  ,,celebrytki" mowa o bransoletkach. Nie należę do FB grupy
które robią frywolitki ( nie mam FB) ale bardzo mi się spodobały te bransoletki. Frywolitki robię
na igle a już robiłam kółeczka odwrócone to nie problem. Tylko jak z koralikami. Kombinowałam
parę godzin i się udało. Mam nadzieję, że nie naruszyłam praw autorskich.


                                                                    


                                                                           

Bardzo fajnie się je robi. Wnuczki będą zadowolone.


 
                                        
                                                                                  


                                          Zrobiłam 7 jeszcze dokupię małe zawieszki.

                                             Teraz  haftuję obrazek, polne maki.


                                                                          


              Bardzo mi się spodobał. Rozmiar 200 na 162 krzyżyki i ma 38 kolorów.
              Mam zrobione 1/3 obrazka. A kiedy będzie koniec?..
             Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska
           

8 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki i rzeczywiście ich robienie jest bardzo wciągające. Szkoda, że nie masz FB, ja go założyłam właśnie dla tej grupy i nie żałuję. A teraz Dziewczyny pokazują wersje z inaczej wrabianymi koralikami, też wygląda super, chociaż nie wiem, jak będzie z igłą. Tak, czy owak Twoje "celebrytki" śliczne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są Twoje ,,celebrytki,, Teresko.
    Piękny bukiet maków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te bransoletki Tereniu. Obraz z makami śliczny, to będzie wspaniały obraz.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki są słodziutkie,a ja jestem ciekawa tego haftu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bransoletki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne bransoletki,wnuczki będą miały czym zaimponować koleżankom.Maki chyba wszyscy kochają,będzie piękny obraz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransoletki, Teresko!
    A 1/3 maków to super efekt.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń