niedziela, 26 sierpnia 2018

Szycie z Renią.

       Witam serdecznie Wszystkich.
W sierpniu u Reni mamy luz z powodu wakacji, każdy szyje co chce i lubi. Nadal trenujemy wszywanie zamków. Uszyłam powłoczki na poduszeczki. Udało mi się kupić bawełnę we wróżki.
Żal było mi ich ciąć to uszyłam jak był nadruk z wróżkami. Wnuczki na pewno nie pogardzą.
A jak nie to babcia będzie z nimi spała i będą spełniać moje marzenia.


                                                                              

                                   Kupiłam 1 m. bawełny i wyszły 3 poduszeczki.


                                                                                    

                                   Z takim motywem były też serwetki papierowe.



                                                                       

                                        Tył zapinany u wszystkich na zamek.


                                                                              


                                                                        Banerek do szycia.



                                                                                       
             Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
         Miłego tygodnia Wam życzę Tereska.

8 komentarzy:

  1. Uroczy motyw dla dziewczynek,poduszeczki,jak marzenie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, motyw rzeczywiście uroczy. Sądzę, że każda Dziewczynka chciałaby mieć taką powłoczkę :-) Świetna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu cudne są te powłoczki , ten materiał w wróżki jest cudowny . Piękna by z tego była pościel.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne poduszeczki !!!… i jak ładne wszyty zamek !!! Wnuczki na pewno się ucieszą ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu poszewki śliczne, bez wyjątku- pięknie odszyte, no i ten wzór!!
    na pewno dziewczynki się w nich zakochają:)
    Dziękuje za kolejny miesiąc wspólnego szycia i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie zasypiać z głową na takiej bajkowej poduszce. Z tego materiału będzie wspaniała pościel dla maluszka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, słodkie, dziewczęce poduszeczki!
    Miłego weekendu życzę, Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze są te wróżki, zgadza się serwetki takie i ja miałam w swoim warsztacie, chyba na serwetnik so dziewczęcego pokoju poszły :)

    OdpowiedzUsuń