piątek, 7 września 2018

Kartki u Ani - wrzesień.

        Witam Wszystkich.
Zrobiłam przerwę w haftowaniu maków.  Bardzo  powoli przybywa, żeby to tak szybko szło jak z karteczkami. Pomału ale do przodu.
Ani we wrześniu króluje ,,Bingo" większość to lubi. Zrobiłam 4 karteczki 3 na święta B.N. i 1 na Wielkanoc. to lecimy z karteczkami.


                                                                          

      Z bingo frywolitka + kwadrat +warstwy. Kółeczko z aniołkiem jest na kostkach dystansowych.


                                                                       

                                Brokat + niebieski + tusz. Kwiatek jest pomalowany tuszem.


                                                                           


Warstwy + kwadrat + polne kwiatki.




   Ta nie bardzo mieści się w wytycznych. Podoba mi się wykrojnik. Z przymrużeniem oka może być?


                                                                          


                                                           Kolaż i banerek.


                                                                               


    Serdecznie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Bardzo udane karteczki, ale ja oczywiście będę faworyzować tę z frywolitką. Wszystkie piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu super kartki, frywolitkowy Aniołek przepiękny , świetna tez ta grafika z wielkanocnym drzewkiem . Cieszę się , że tak szybko poradziłaś sobie z tematami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ,każda ma swój urok,frywolitka najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Ta z frywolitkowym aniołkiem najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki piękne są, a aniołek... anielski. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Tereniu! Najbardziej spodobała mi się pierwsza z frywolitkowym aniołkiem :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie karteczki Tereniu, ale frywolitka zawsze zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalnie wyszły te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś Teresko. Moją faworytką jest ta z frywolitkowym aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, z ptaszkiem najładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teresko, piękne i niezwykłe kartki zrobiłaś. Bardzo podoba mi się frywolitkowy aniołek, urzekło mnie też pisankowe drzewo.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki śliczne,ale wielkanocna i BN z aniołem są rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń