poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Kartka składak.

  Witam Wszystkich.
Na blogu ,,ewinkowecięcie- gięcie " szczegóły tu . Bardzo podobała mi się kartka składak, podpatrzyłam kursik i tak powstał mój pierwszy składak. Myślę, że nie jest taki najgorszy.
Będzie na urodziny wnuczki. Dziękuję Ewie za kursik.


                                                                          


             Grafika z internetu ( dziewczynka łowi ryby). Wnuczka lubi chodzić ze mną na ryby.


                                                                            


                                                                            

                                                        Tył też okleiłam.


                                                                     


               Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
               Pozdrawiam Tereska.

11 komentarzy:

  1. Tereniu śliczna jest ta kartka. piękna grafika i piękne papiery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww!!Bardzo oryginalna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny składaczek Tereniu.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła Ci ta kartka. Wspaniały debiut! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super składaczek. Fajnie mieć taką zdolną Babcię 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne papiery, piękna grafika, piękna kartka-składaczek ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten składaczek, Teresko!
    I ja mam na niego ochotę, ale nie wiem, czy zdążę...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwijasz Teresko swoje umiejętności we wszystkich kierunkach,podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna kartka. Podziwiam talent. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny składaczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny składaczkowy debiut :-) Kolory i grafika świetnie dopasowane :-)
    Porywam do naszej galerii :-)

    OdpowiedzUsuń