środa, 18 lipca 2018

Kartki u Ani - lipiec.


                                                                 

      Witam Wszystkich.
Jak w tytule dziś karteczki  u Ani. Ma być lift poszczególnych kartek. Przyznaje szczerze nigdy
nie robiłam żadnego liftu. Podoba mi się zabawa karteczkowa u Ani to szkoda odpuszczać.
Zrobiłam jak umiałam a czy one mogą być zaliczone jako lift to się okaże. Zrobiła trzy.

Pierwsza okolicznościowa.

                                                                                         Ta jest Ani a na dole moja.


                                                                               

                       Zapomniałam przykleić perełki.

Następna na B.N.

                                                                              Karteczka Zosi a na dole moja.


                                                                               

                                                                             
      Trzecia to Wielkanoc.


                                                                        
                                                                      

         Karteczka Oli i moja.


                                                                          


                                   Jeszcze kolarz i banerek do zabawy.


                                                                        


                                                                       






          I tak wygląda mój lift a szefowa oceni.
      Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.


13 komentarzy:

  1. Też nigdy nie robiłam liftu, ale mojm zdaniem kartki zrobiłaś świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu szefowa oceniła i postawiła szóstkę :-)
    Piękne lifty powstały aż nie wiem który mi sie najbardziej podoba. Świetnie sobie poradziłaś . Ja jestem na etapie poszukiwań grafiki z wiankiem wielkanocnym a u Ciebie widzę jest cudny zajączek otoczony wianuszkiem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie. Przypominam o nakarmieniu żabki , bo póki co nie dostała kolacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale sobie poradziłaś Tereniu, wszystkie karteczki są śliczne.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko, przepiękne, pełne uroku kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś. Wszystkie kartki piękne :)
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zliftowane karteczki.
    Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zliftowałaś karteczki. Są cudne, a ta choinka z gałązek na tej drugiej to wyjątkowo fajny pomysł. Piękne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu,piękne karteczki,egzamin z liftu zdany 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu piękne wszystkie:)
    lifty i u mnie to nowość, ale dałyśmy radę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki to dla mnie zupełnie nieznana dziedzina. Śliczne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to jest lift:) a Twoja interpretacja jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สล็อตออนไลน์

    OdpowiedzUsuń