wtorek, 22 maja 2018

Kartki u Ani - maj.

     Witam serdecznie Wszystkich.
Mamy maj najpiękniejszy miesiąc w roku. Będą karteczki, które  robimy z Anią projektantką w tym
miesiącu jest Sylwia Murzynowska. Na Wielkanoc ma być zajączek, Boże Narodzenie renifer
a okolicznościowa we fioletach.

                                                                         

                                           Jest zajączek, kwiatki i inne dodatki.



                                                                       

                             Ma być renifer jest tylko sama głowa i śnieżynki.


                                                                     

                       Fiolety są tło też jest fioletowe a wyszło bardziej niebieskie.


                                                    Kolaż i banerek do zabawy.


                                                                     



                                                                              


                Karteczki na maj zaliczone ( mam nadzieję) teraz inne prace.
     Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i za to, że tu zaglądacie.
      Pozdrawiam Tereska.

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają karteczki, szczególnie Rogaś mnie ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, Teresko!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa za wytrwałość ... piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki jestem pod wrażeniem .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki :-) Szczególnie ta z głową renifera :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu oczywiście, że zaliczone, cudne są wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz bardzo piękne, baśniowe kartki, bardzo mi się podobają. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie fajne ale mój typ to rogasiowa :)

    OdpowiedzUsuń