środa, 16 maja 2018

Haft krzyżykowy.

  Witam Wszystkich serdecznie.
Po wyjeździe już odpoczęłam i wróciłam do normalności. O dłuższego  czasu zaczęłam haftować
krzyżykami. Fajnie się robi tylko na to trzeba dużo czasu. Wyhaftowałam ptaszka w zaroślach
wielkość 80 krzyżyków na 243 i tak zrobiłam parę tysięcy xxx . Kanwa 18 DMC 30 kolorów
wyszywałam 2 nitkami.

                                                                            


                                                     Blade kolory ale takie wybrałam.


                                                                               


                                                                             


                                                                   

        Oprawiłam go sama. Na tył haftu dałam sztywnik z klejem i zaprasowałam. Ramkę kupiłam
 w OBI na zdjęcia. W ramce był passe-partout ( nie wiem czy dobrze to napisałam) przycięłam nożykiem  do wielkości haftu i gotowe.


                                                                           


                                                     Ramka na zdjęcia.

     Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

10 komentarzy:

  1. Teresko super hafcik pięknie oprawiony !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu śliczny haft,podziwiam,mnie by od tych kolorków oczy wysiadły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, Teresko i wspaniale udało Ci się go oprawić.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny haft i pięknie wyeksponowany. Przepiękna praca, podziwiam :-) Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda !!! Cudny obraz powstał - nitką malowany !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny obraz, pięknie wykonany haft. Bardzo miłe dla oka. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafcik wygląda w tej ramie.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny hafcik!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka, śliczny haft ... wspaniały obrazek :)

    OdpowiedzUsuń