piątek, 26 stycznia 2018

Szydełkowe serwetki.

  Witam Wszystkich.
Dwie serwetki taki sam wzór tylko inny kolor nici. Już takie robiłam spodobały się i będą prezentami urodzinowymi. Wzór raczej na święta B.N. ale  nowe właścicielki same zadecydują kiedy mają je używać.


                                                                 

       Pamiętacie ten wzór? Użyłam nici ,,Maxi" w motku 100g. 565 m. i prawie wszystko się wyrobi.
                                                               Średnica serwetki 54 cm.


                                                                       

          Jest dość gęsty wzór, szybko się robi i jest dobrze dopracowany. Pochodzi z gazetki
                                   ,, Robótki Ręczne" z zeszłego stulecia.



                                                                                  

                                                         To samo tylko w czerwieni.

                                                                           

                                           
                                                                           

                                                               
                     Można porównać w jakim kolorze ten wzór korzystniej się prezentuje.
                        Moim zdaniem co kto lubi.
         Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Miło się czyta ,siedzę w domu
         grypa mnie dopadła. Pozdrawiam Tereska.            

16 komentarzy:

  1. Lubię serwetki nie białe
    Obecnie są śliczne, czerwona to piękny akcet świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane obie serwetki. Taki świąteczny wzór bardzo mi pasuje w czerwieni. Aby do wiosny Teresko,życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie cudowne! Moja Babcia i Ciocia robily prawie zawsze biale serwetki wiec biała bliższa mojemu sercu, ale czerwona na bialym obrusie cudownie do Swiat by pasowala! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i wykonanie super . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, choć jak dla mnie ta biała zdecydowanie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór jest cudny! Moim zdaniem to serwetka pasująca na każdą okazję, myślę że biała wygląda efektowniej ale to rzeczywiście kwestia gustu.
    Życzę Ci Tereniu dużo zdrówka, nie daj się grypie!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teresko, serwetki są urocze!
    Biała wpadła mi w oko.
    Dużo zdrówka Ci życzę, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, obie są piękne. Czerwona nie tylko na świąteczny(BN) stół ... mam beżowy obrus, na którym będzie pięknie się prezentować :)
    Zdrowia życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne - co więcej powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór w obu kolorach prezentuje się wspaniale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teresko, serwetki są przepiękne:) w obu kolorach ślicznie się prezentują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny wzór ,obie się ślicznie prezentują.Zdrowka życzę .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała serwetka mnie zauroczyła <3 Przepiękna !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń