niedziela, 20 sierpnia 2023

Zabawa u Reni.

                                    Witam wszystkich po dłuższej przerwie.                                                   Na początku był wyjazd a po powrocie brak internetu . Trzy tygodnie i musiałam zmienić innego dostawce internetu . Potem oczekiwanie na podłączenie. Trochę stresu ale już jest.  Zrobiłam kartkę sztalugową na ,, Złote Gody" i zgłaszam ją na zabawę u Reni.

                                                                 


                                                Na początku banerek do zabawy.

                                                                           


                     Dużo zieleni,( kolor nadziei ) na długie wspólne życie.

                                                                      



Na podstawie zrobiłam kieszeń na życzenia. 



Pudełko jest bez ozdób , będzie wysyłane.
Mam nadzieję , że jeszcze mnie pamiętacie. Życzę wszystkim udanych urlopów.

7 komentarzy:

  1. Piękny składaczek Tereniu. Współczuję kłopotów z internetem, w obecnych czasach część spraw można załatwić korzystając z sieci, nie wspominając o szukaniu informacji. Pozdrawiam serdecznie i życzę mniej problemów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna karteczka i cudowna rocznica, siostra moja miała w styczniu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, karteczka jest śliczna, forma sztalugi bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka wersja kartki. Wyszła świetnie. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu braku netu współczuję bo teraz każdy z nas jest od niego uzależniony w mniejszym lub większym stopniu. Kartka śliczna i bardzo się cieszę że pamiętałaś o mojej zabawie. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka sztalugowa na "Złote gody".

    OdpowiedzUsuń