niedziela, 16 lipca 2023

Zabawa u Reni.

 Witam wszystkich. Już wróciłam po moim wyjeździe . Wszystko dobre ale się szybko kończy. Upał był niesamowity, trochę pozwiedzałam, parę dni byłam na wsi i susza jest wszędzie.  A dziś praca na zabawę u Reni ,,Link Party " banerek do zabawy na początku. 

                                                                       


Ostatnio polubiłam szydełko i będzie kolejny bieżnik tym razem na komodę. Wzór z ,,Pintresa" nie było napisanego nazwiska autorki tego  wzoru. A i tak dzięki za wzór. Poprzednich bieżników już nie mam, poszły w inne ręce. Rozmiar 87/30 cm.                                                                                          

                                                                   


                          

                                

                                                            W zbliżeniu.

                                                                  


        Moim zdaniem powinny być trochę mniejsze kwiaty, pruć już nie będę.

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Jest sezon wakacyjny i brak czasu. Życzę wszystkim miłego wypoczynku i mniejszych upałów.   

7 komentarzy:

  1. Bardzo piekny bieżnik, skoro był taki schemat to musi tak być, na komodzie będzie ślicznie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieżnik cudny i świetnie że masz dla kogo robić , a motyw w kwiaty no cóż takie były we wzorze i tak Cię podziwiam że takie wielkie te bieżniki i chciało Ci się je robić, gratuluję .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i dekoracyjny bieżnik.
    Pozdrawiam, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bieżnik Reniu. Podziwiam ogrom pracy, jaki włożyłaś w jego misterne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy bieżnik, fajnie wykończony, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny wzór! Te kwiatki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń