sobota, 3 września 2022

Szydełkowe prace.

   Witam serdecznie.

Ostatnio dużo czasu poświęcam na haftowanie słoneczników Van Gogha. Teraz zrobiłam sobie trochę przerwy ( oczy muszą odpocząć) a przy szydełku nie ma problemu z oczami. Kiedyś oglądałam podkładki pod kubki i je zrobiłam. To są moje pierwsze. Zrobiłam ze zwykłej włóczki, chyba akryl 320 m. w 100 gramach. Starczyło na 6 podkładek i troszeczkę zostało. Średnica 14 cm.

                                                               

                    Wzór znalazłam na Pintresie, trochę go zmieniłam i powiększyłam.

                                                                      

                                                          Kolor  trochę przekłamany.

                                                                                 


 Jestem z nich zadowolona i mi się podobają. Piję kawę z kubka i spod kubka trochę widać podkładkę.

                                                                   


                                          Taki mały kłębek mi został z motka włóczki.

                                                                           

                                                Tu są moje próby z czego zrobić.

                                                                      

    Próbowałam też uszyć. Jednak chciałam okrągłe. Z szyciem też kiedyś spróbuję.

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku.

5 komentarzy:

  1. Pieknie wyszły podkładki, i dzierganie i szyte.Tez lubię je mieć ale ślubny juz nie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podkładki, Teresko, miło postawić na nich kubek z ulubionym napojem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki są prześliczne i bardzo starannie wydziergane ! Nie mogę uwierzyć , że to pierwsze takie. Piękne są !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szydełkowe podkładki. :)
    Szytym tez nic nie brakuje :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń