wtorek, 23 sierpnia 2022

Kartka składak.

 Witam serdecznie.

Post miał być napisany w zeszłym tygodniu. Nie bardzo idzie mi pisanie to za duży upał i parę dni była u mnie wnuczka. Teraz lepiej się czuję, wczoraj zrobiłam kartkę składak w 30 wyzwaniu z Ewą. Ewa napisała, że to ostatnie wyzwanie a szkoda ( coraz lepiej mi idzie robienie składaczków). Trudno zawsze coś się zaczyna i kończy. Dziękuję Ewie za tą zabawę dużo się nauczyłam. Na początku banerek do zabawy.

                                                            


                                                                            
                             Moja kartka. Bloczek papieru kupiłam w Tedi. 

                                                                 

                                                         Widok z góry.

                                                                

                                                        Tył też okleiłam.

       Dziękuję wszystkim za komentarze i że tu jeszcze zaglądacie. Miłego dnia .

8 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś, składak jest rewelacyjny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż ja niestety zrezygnowałam z tej zabawy w 2022 roku, zwłaszcza że jednak kartki to nie moja bajka. Nadal robię, nie powiem, ale jakoś straciłam do nich zapał. Fajnie że napisałaś skąd pochodzi papier, bo niedługo i u mnie mają Tedi otworzyć.
    Super Ci wyszedł ten składaczek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny składaczek, bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny składaczek, podziwiam za równiutko wycięte i dopasowane prostokąciki :) Te papiery w naszym Tedi już wykupione (wczoraj ostatni bloczek wzięłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła składana kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Przecudne skladaczki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń