niedziela, 18 września 2022

Organizery 2.

 Witam serdecznie.

Moje następne dwa organizery dla wnuczek. To drugie podejście w szyciu organizerów. Tym razem lepiej mi szło szycie. Szyję z tego co mam, żeby zużywać resztki i różne zapasy. A tego mam dość dużo, obiecałam sobie, że na razie nic nie kupuję.

                                                                 

                         Dla miłośniczki fioletów a tą podszewkę sobie sama wybrała.

                                                                            


   Między tkaninę zewnętrzną a podszewką przykleiłam sztywnik i przeszyłam zygzakami.

                                                                        

                                              Rozmiar ten sam w obu i podszewka też.

                                                                            

                                   Dobrze, że zrobiłam zdjęcia bo już ich nie mam.

          Dużo czasu poświęcam przy haftowaniu słoneczników, mam prawie połowę. Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. U nas jest zimno i pada deszcz. Czekam na Złotą Polską Jesień z Babim Latem.



7 komentarzy:

  1. Świetne organizery, koronka dodaje im uroku, u nas wiatr i deszcz, brawo.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykorzystywanie zapasów jest fantastyczne. Ja ciągle sobie obiecuje,że nic nie dokupię , ale jakoś tak góry papierów samę rosną:) Organizer jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie organizery. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo ćwiczenie czyni mistrza!! Świetne oba organizery. Wnuczki wiedzą co dobre !! Świetnie że opisujesz jak je uszyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana i zdolna z Ciebie babcia, to śliczne organizery. Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń