poniedziałek, 2 maja 2022

Wyzwanie 28 z Ewą.

    Witam wszystkich.

Zrobiłam tylko jedną kartkę w 28 wyzwaniu z  Ewą. Nie jedni znają tą zabawę szczegóły tu.  Zawsze rozpisuję i zaginam kartkę na papierze od drukarki. Nawet udało się za pierwszym razem. Nie była  trudna tylko jak ozdobić. Poszłam na łatwiznę, grafika ze starej kartki.  Mam  teraz kartkę z motywem religijnym na przyszłe święta  przyda się.

                                                                    

                                                        Banerek do zabawy.

                                                                          

                                                                        
                                                   Tył tak okleiłam.

    Teraz patrząc na nią to bym inaczej ją ozdobiła. Jak w przysłowiu ,, na własnych błędach to najlepsza nauka ". Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłej dalszej majówki.

6 komentarzy:

  1. Jest piękna, delikatna i idealnie pasuje na święta. Zawsze można zrobić kolejną i ozdobić ją według nowych pomysłów. Wspaniale Ci wyszła🙂Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, pięknie Ci wyszedł ten składaczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest ekstra, rowniótka , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę Tereniu, że to nie błędy ale pomysł na kolejny składaczek:) Ta wersja wyszła bardzo ładnie, to kartka pełna świątecznego uroku. Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zrobić ale ... nie mam nastroju. A Tobie wyszła tak jak trzeba, niczego jej ani nie brakuje ani niczego za dużo :) Inaczej ozdobisz następną ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa propozycja składanej kartki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń